dilluns, 26 d’abril del 2010

El connecta del cavall.

Hola, em dic Milagros i tinc 15 anys, i us vull explicar que he fet un connecta molt xulo.
Us explicaré com ho he fet:
He escollit el tema de les parts del cavall. Vaig agafar al cavall perque m'agraden molt els animals i mès el cavall...:) He agafat una cartolina de color, desprès l'he enganxat a una làmina de cartró ploma. Desprès he agafat el dibuix del cavall que havia pintat i l'he enganxat a la cartolina.
He vaig escriure els noms de les diferents parts del cavall i ho vaig enganxar a un canto de la cartolina.
Despres vaig fer-li els forats amb un puntxo i despres posava els enquadernadors. Quant ja va estar tot fet vaig passar els cables. Heu de tenir en compte de numerar els forats per despres unir-los amb els cables. Despres vam posar un portalàmpades i la bombeta, i ho vam conectar tot. Hi va funcionar!!!:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada