dimarts, 27 d’abril del 2010

CONNECTA DE LA UNIÓ EUROPEA

Primer hem escollit el tema que cadascun de nosaltres havia triat. Jo he escollit el tema de la Unió Europea. Així que he buscat el mapa de la Unió Europea i després he fet el llistat dels països que la composen. Després he pintat els països de diferents colors i quan vaig acabar el vaig enganxar a la cartolina de color blau. Més tard ho vaig enganxar tot al cartrò ploma.


A continuació amb un punxò vaig anar fent els forats. Tambe vaig anar posant els numeros per despres unir-los amb els cables.


A cada forat i hem posat un enquadernador de metall. Després he posat la bombeta i he provat que funcionès el circuit elèctric. I ha funcionat!!


                                                                                                                                Elisabeth Garrido

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada