dijous, 13 de gener del 2022

EL MEU GRAN DIA A CAN SALA

   

Ahir, 12 de gener del 2022 vaig anar a Can Sala, com tots els dimecres. Vaig anar amb els meus companys. Aquesta vegada em va agradar molt donar de menjar i beure a un petit xai que no acaba d'alimentar-se bé amb la mare. El més complicat era agafar al petit xai ja que es movia molt i tenia por, al final ho vam aconseguir i li vam donar el biberó, després li va agradar i ja no es movia. Quan vam acabar el vam tornar amb la mare que el cridava des de la tanca.

Després vam raspatllar a una  euga que es diu Estrella, és de color blanc, li encantava que la pentinessim i que li donessim moltes carícies ja que és molt gran tè 30 anys, que equival a uns 80 o 90 anys de les persones, i, se l’ha de cuidar molt.

També vam agafar els conills petitets, eren bons i no mossegaven.

 Al final va venir un gosset que es deia Perla i em donava molt carinyo, no parava de perseguir-me i donar-me petons, a mí em va encantar.

Vitali Salas                     











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada