dimarts, 11 d’octubre del 2016

Un dia emocionant!!


Avui hem anat a Can Sala i hem anat a buscar a un cavall que es diu Estrella, l'hem portat a la pista i l'hem raspallat perquè estava una mica enfangada i bruta.

Després l'hem vestit i ens hem pujat a ella, primer, ho he fet jo. També he fet els exercisis que em deia la Glòria. Un d'ells, era   intentar tocar la orella dreta o esquerra de l'Estrella, o, fer la volta al món, i també, m´he posat de peu a la Estella (quina por!!!!), però ho he aconseguit. Més tard, el meu company Víctor m´ha passat la pilota 10 vegades. Quan hem acabat l'hem tornat a deixar al seu estable.

Àlex Gil 


Avui hem anat a buscar a la Estrella. A mi em fa una mica de por, però la he raspallat i m'ha agradat molt. Després vaig passar la pilota als meus amics Àlex i Ismael.  

Victor Sayol






























 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada