dimecres, 25 de novembre del 2015

Taco i la doma natural


Avui hem anat a Can Sala i hem vist al Taco en el picador, què guapu és!! 
Hem anat a buscar a la Morena perque voliem fer el nou circuit amb ella, però la Morena i el Vankier jugaven al "pilla-pilla"amb nosaltres i no es deixaven agafar. 

Desprès la Glòria ens ha dit que faríem una classe de doma natural amb el Taco. Hem fet que camini cap a la dreta i després cap a l'esquerra.  Ens ha ensenyat com podem comunicar-nos amb ell, i sobretot a tenir confiança. Després ens sobrava temps i hem aprofitat a veure el meu amic la cabra barbuda. 
                                  David Iglesias

















M'ho  he passat molt bé pero el Taco m'ha espantat una mica perque ha saltat d'alegria.
Marc Tarradas



M'he sentit molt content d'estar amb el Taco. És molt gran.
Dani Diaz.







M'ha agradat molt estar amb el Taco. L'he vist molt gran. I m'ha espantat quan ha saltat i s'ha posat a còrrer, però deseguida s'ha tranquilitzat.

Guilllem Alsina










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada