dimecres, 19 de novembre del 2014

Condueixo la Morena


M´ho he passat molt be a can sala. He muntat a la morena i hem jugat a passar la pilota segons els noms flors, de marques de cotxe, que ens havíem adjudicat. També hem pentinat a la morena M'agrada can sala!!

Raúl Sevilla Martínez




El dimecres dia 19 de novembre vam anar a Can Sala. Vam pujar caminant amb tots els meus companys. Més tard vam agafar la cabeçada i vam anar a buscar a la Morena al paddock. Quan la vam agafar la vam raspallar i quan vam veure què ja estava ben neta la vam portar al picador i vam pujar damunt la seva esquena. La Gloria anava dient qui pujava i quan. Mentre que un company pujava els altres jugavem amb la pilota . També vam practicar exercicis de relaxació, concentració i de intentar controlar a la Morena amb les regnes. Després vam guardar-ho tot i vam portar a la Morena al paddock per que descansés i mengés el que ella volgués. Per últim ens vam rentar les mans i ens vam anar al l'institut.
Quina llàstima que aquesta setmana hem pogut anar per culpa de la pluja.

Iván Parrilla Gil 



Anem a buscar la morena i la netegem. I jo la vaig acariciar a la morena i jo em sentia molt content. Em vestit a la morena amb tres mantes i una d'elles té forma cadira . Desprès anem a buscar un casc perquè ens protegeix per si caiem a terra . Al muntar el poni em sentia tremolors i nerviós, Però la Gloria em feia sentir bé amb els exercicis que vam fer per relaxar-me . Desprès de fer aquests exercicis em sento molt bé.


Carles Pages Mejuto  













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada