dilluns, 20 de gener del 2014

Tornada a Can Sala amb un petit ensurt


Quan vam arribar a Can Sala vam anar agafar la Morena, la vam baixar,  la vam raspallar i la vam preparar per muntar. Primer li vam posar la manta verda després la manta taronja i finalment la cadira de muntar. Aquesta cadira és especial, perquè és d'escuma i no te estreps. És per fer exercicis.

Vaig tenir un ensurt perquè la Morena va fer uns saltets i es va girar. Em vaig espantar molt perquè una mica mes i caic, però em vaig aguantar molt be i no vaig caure, i a mes a mes, vaig continuar fent exercicis. La Glòria i l'Assumpta em van felicitar molt.

El Guillem tambè va muntar molt be, es un crack. La Meritxell va pujar i va baixar. M'agrada molt quan fem els exercicis de la pilota i el joc de les vocals.

Alberto Domínguez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada