dijous, 7 de febrer del 2013

Ja hem après a fer de vaqueros!!

Hola!

Avui estic molt content, perquè he muntat la Morena quasi bè sol, això és molt important per mi. A més, he baixat de la Morena, sense haver d'anar al pedrís, directament al terra. Cada vegada m'esforço més per guanyar mobilitat.

Quan hem portat els ponis al paddok, he portat la Morena amb el Guillem montant a pèl, sense cadira.

I.... finalment, hem fet de vaqueros!! Hem espantat les zebres perque venien a molestar a  la Morena i la Marroncita.

Alberto Domínguez


El que m'ha agradat més ha estat montar a la Morena a pèl. La Morena és el meu poni preferit.
Tambè m'ha agradat fer de vaquero amb les zebres, i veure com corren quan els ensenyo la corda fent voltes com a molins.

Guillem Alsina



Ja hem après a fer de vaqueros!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada