dimecres, 17 d’octubre del 2012

Un dia molt xulo!!

Vam veure a les cabretes les vem poder tocar. Em feia una mica de cosa, era un animal desconegut i per tocar-lo haig de conèixe'l. Em va agradar molt fer-ho!!

Desprès vam anar a buscar el poni que feríem servir per fer la classe, es diu Morena. La varem pentinar i netejar, i desprès.... tambè la vaig montar!!!
Estava molt nervios pero em va agradar molt! Vaig fer exercicis i vàrem jugar a passar-nos la pilota.

Un, dos, tres ... David!!









Al final, quan marxàvem cap a l'institut ens va cridar en Manel, i vam anar a montar en el carro amb un cavall que es diu Taco.
El Taco és molt gran, de color negre i molt elegant. A la crinera li han fet trenes i queda super xulu.

No havia pujat mai en carro! Em va sorprendre molt!
Era el millor dia de Can Sala..., de moment!!

Preparats per sortir!!!

Marc Tarradas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada