dimecres, 24 d’octubre del 2012

Mès joc amb la Morena!!


Avui hem pentinat a la Morena,  l'hem montat i hem jugat amb la pilota.

El joc consistia en passar la pilota. Cadascú de nosaltres era un nombre ( l'1, el 2 ... o el 10, el 20...) i l'Anna deia el nombre a qui havíem de passar. Havíem d´estar molt atents perquè si no perdíem el torn!!!


El Dani estava montat a la Morena i amb la pilota li passava al Marc i desprès del Dani al David.                          
Marc


Jo he volgut ser el primre en montar!
Dani


Quan hem arribat a Can Sala hem vist que els Ponis i estan a un altre lloc que m'ha agradat molt. Hem agafat a la Morena i hem anat caminant tranquil·lament al tancat dels cavalls.  He vist al Taco i a l'Iguan, els cavalls negres tant guapos.
Hem montat amb la Morena hem jugat a la pilota. Un cavall ha renillat quan estàvem jugant, semblava que ries amb nosaltres. Ens ho hem passat molt bé!!
David

La veritat és que jo tinc vertígen i no em feia gaire gràcia montar en la Morena, però la Gloria m'ha animat i al final he  montat i  he fet un tomb per dins de la tanca i exercicis dalt de a Morena, com tocar-li l'orella, la cua, etc. Estava una mica nerviós però content.
Aitor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada