dimarts, 17 de gener del 2017

Aniversari del Víctor


Avui és l'aniversari del Víctor!! Per celebrar-ho, ha pujat dalt de l'Estrella. Estem molt contents és una gran fita. El Víctor s'ha superat!!
Però la cosa no ha acabat aquí, l'Ismael també ha pujat, s'ha atrevit i ha fet la volta al món. L'Àlex ha fet els exercicis esplèndidament. Ha estat una sessió rodona!
Felicitats nois!!



Hola!
Sóc el Víctor i avui he muntat a l'Estrella per celebrar el meu aniversari. Al principi no volia muntar, però després he muntat perquè vaig pujar a sobre d'un banc de pedra i era mes fàcil. A dalt de l'Estrella estava molt feliç i content. Estava tant a gust que vaig estirar els braços sense agafar-me. Vaig aconseguir fer la mitja volta al món. Per acabar l'exercici, vaig baixar fent el tobogan.
Després va muntar l'Àlex, ens vam passar la pilota tots tres. Vaig poder acariciar les cabretes perquè estaven corrent per allí i jo estava molt content.
Víctor Sayol 














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada