dimarts, 24 de novembre del 2015

24-11-2015 Estrenem circuit!!!

Hola em dic Miquel Cuní.
Varem anar Can Sala  i varem fer un circuit que hi havia un laberint, cons,  i passar per un aro molt gran. Tambè havíem de saltar obstacles. Vam mesurar el temps i vaig ser el 1r. Després el Javi, el 3r  Guillem i la quarta posició per Gabriel.



Hola,
En el projecte de Can Sala vam agafar els ponis q es diuen: Taqueta , Morena i Blanqueta
Vam  fer un circuit en el que havíem de fer: un laberint , siga saga , passar per l'aro i saltar obstlacles.
Vam fer una cursa per temps i la primera posició l'ha va fer el  Miguel, la segona jo Javier, la tercera Guillem, i per últim el quart el Gabriel.








Avui he fet el circuit amb la Pinta.
Gabriel Gómez


VAIG FER EL CIRCUIT AMB LA MORENA I HO VAIG FER MOLT RÀPID. Guillem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada