dimecres, 16 d’octubre del 2013

Dormim sobre la Morena!!





Dimecres, 16 de octubre 2013

Alberto, el Guillem, la Meritxell, la Glòria i l'Assumpta.
Vam anar a buscar els ponis , però estaven menjant herba (els seus macarrons) en el bosc. La glòria va agafar la morena . La vam pentinar i raspallar, tenia molts pinxos a la crinera.

La gloria li va posar una cadira especial a la morena i vam fer un exercici nou. Jo vaig ser el primer a muntar. Primer vam fer una volteta i després vam parar al centre de la pista i em vam va demanar que m'estires sobre la morena. Ho vaig intentar però era molt difícil. La propera vegada ho faré millor.

Després va muntar el guillem. Ho va fer molt be. I es va estirar tranquil·lament sobre la morena. La gloria la va fer caminar lentament i el guillem una mica mes i es dorm. despres ala morena parada va fer la figura del gat sobre la morena i per acabar va trotar molt llastima que no tenim fotos perquè es va acabar la bateria.

Alberto Domínguez i Guillem Alsina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada